Dekoracyjne naczynie z masy solnej DIY KURS część II

Hej! Wracam z nową częścią kursu na dekoracyjne naczynie. 
Zapraszam na pierwszą część kursu TUTAJ
Planuje jeszcze jeden wpis na ten temat z aranżacją naszej pracy. 
Zapraszam nowe osoby na Facebooka i do dzieła:)

Do pomalowania naszego naczynia, wg tego kursu potrzebne będą 4 kolory farb akrylowych. Ja wybrałam niebieski,zieleń, żółty i biały. Oczywiście możecie też dobrać sobie kolory dowolnie, tak aby pasowały do waszego gustu lub wystroju wnętrza.


Zaczynamy od pomalowania górnej części naczynia na biało. Kolejne kolory będziemy dodawać pasami, ku dołowi, tak aby uzyskać efekt głębi.

Kolejny kolor po który sięgnęłam to rozbielony niebieski. Dodajemy go na środku naczynia, oraz szerokim pasem pod kolorkiem białym. Malowanie po naszym wypalonym serwetkowym wzorze, nie musi być ultra dokładne. Chodzi bardziej o efekt rozmycia i impresjonizmu.

Dodajemy kolejne plamy niebieskiego, ale tylko w wybranych punktach, które nie muszą być bardzo symetryczne. Działajcie intuicyjnie.


Dno wypełniamy do końca wybranym kolorem, ja użyłam bieli. 


Ostatni niezamalowany pas wewnątrz naczynia pokryłam żółtą farbą. Podobnie brzegi naczynia, tak aby fajnie kontrastowały z wnętrzem. Całość zostawiamy do wyschnięcia.


Zewnętrzną stronę pokryłam kolorem zielonym, który ożywił i przełamał dobrane wcześniej barwy. 


Na samym końcu możemy dodać trochę bieli wewnątrz naczynia, by zaakcentować odciśniętą serwetkę. Najlepiej zrobić to kawałkiem suchej gąbki, np kuchennej.


Moja miseczka ma ok 17 cm średnicy, na razie trzymam w niej moje wiosenne inspiracje. Wkrótce je zobaczycie:) Jeśli podoba wam się kurs proszę o komentarze i zapraszanie do mnie Waszych znajomych, którzy lubią sobie potworzyć:)

FACEBOOK Sztuka N!epoważna